کد پرچم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

۩به نام خداوند ۩

 

شاید الان نیم ساعتی یا کمی شاید بیشتر یاکه کمتر از وقوع آن حماسه در آمفی تئاتر نگذشته. خبرنگاران پی یو تی نیوز در جهت تنویر افکار عمومی مصاحبه ای با چند تن انجام داده، که در ادامه شاهد آن هستید

پاراگراف اول سانسور شد

هاشمی رفسنجانی: اصلا علت فرار نخبه هایی چون مهدی.ه به انگلستان برای ادامه تحصیل همین برخوردهاست، من ساعت ها با فائزه.ه صحبت کردم که خدای نکرده دخترم فرار مغزها نشود. اصلا من نمیدونم چرا عده ای مغزشون فرار میکنه اونور ولی خودشون هنوز این طرف هستندیا برعکسش، عده ای بدنشون اینطرفه ولی مخشون اونطرف.

سردار نقدی: اگر که حراست دانشگاه نفت اهواز توانایی ایجاد نظم و امنیت رو در دانشگاه ندارد ما آمادگی اعزام نیرو به متن حادثه رو داریم.

علی اکبر ولایتی: این از نشانه های بیداری اسلامی است فقط باید مراقب باشیم که یوسفی چون شهید ربانی مورد ترر قرار نگیرد.

مهدی کروبی: اول بذارین من شفاف سازی کنم.ای کاش من پنکه ی پیست پنتاگن بودم، از نظر قواعد زبان دچار مشکل هست و درضمن با این هدف مندی یارانه ها من این فردی رو که حاضره نقش پنکه برقی رو ایفا کنه میستاییم.حالا شما یه سوال پرسیدین من هم یه سوال دارم. چند شبه که این سوال خواب رو از من گرفته.

: بفرماییدPut newsخبرنگار

مهدی کروبی: این آرای باطله رو شورای نگهبان کی تایید کرد؟من نسبت به این موضوع شاکی هستم و ادعای تقلب میکنم نه این که این آرا از من سبقت گرفتند.

شریعتمداری: نیروهای مذهبی و حزب الهی ما همه جا حضور دارند و همین ها هستند که اخبار خیلی سری رو به ما میرسونن. البته من به ارتباط این موضوع با جرج سورس مشکوکم.

مشایی: من از چند ماه قبل این حرکت رو پیش بینی کرده بودم. البته نه با توسل به اجنه.

خاوری: من به عنوان ریس مسبوق بزرگترین بانک جهان اسلام از تورنتو به ملت شهید پرور ایران این حادثه ی شنیع و جانکاه روکه در آمفی تئاتر شهید فیروزشاهیان رخ داده، تسلیت عرض میکنم. البته وی در حین سخنانش به این که اجاره خانه ی مادر شهیدی در همسایگی اختلاس عقب افتاده اشاره ای نکرد ولی در ادامه بیان داشت: اختلاس هم الان دیگر اسمش اختلاس نیست؛ هفته اول اختلاس بود، هفته دوم شد تخلف مالی، هفته سوم شد ناهنجاری اقتصادی، هفته چهارم شد سوء استفاده، هفته بعد هم که صفرها از جلوی پول ملی سفر کنند، ملت یک چیزی هم بدهکار می شود به من.

آملی لاریجانی: با تمام جدیت و تمام قوا با افرادی که از رافت قوه ی قضاییه سوء استفاده کرده و در آرامش مجلس اختلال وارد کرده برخورد میکنیم.

شیرین عبادی: مگه ما تو جامعه نئو فیمینیستی خودمون کم دختر و زن عاقل داریم؟چه نیازی به جنس مخالف داریم که به عنوان پنکه بین ما رسوخ کنه؟ اصلا ما همه پنکه. من از خانمهای ایران عزیزم دعوت میکنم بیان آمریکا و ببینن که چه قدراز خانم ها به عنوان پنکه ایفای نقش میکنند. مثلا همین خانم حقیقت جو. اونوقت تو ایران حق پنکه منحصر به مردهاست.

زهرا رهنورد: من به عنوان بزرگترین زن روشنفکر قرن، معتقدم که جمعیت پنج میلیونی حاضر در آمفی تئاتر در پی اغتشاش نبودند و قرار بود همه چیز آرام پیش رود.

محسن رضایی: من با بررسی نمودارهای پیچیده ی اقتصادی چند کشور فوق پیشرفته به این نتیجه رسیدم که در قبال این حادثه سکوت کنم.

سعید قاسمپور پزانی:   اگر لازم باشد وارد میدان می شوم...

نیکی کریمی: من رو به یاد همسر اولم انداخت.

ماریا شاراپوا: فقط سکوت کردند.

علی دایی: پرتاب عالی بود حیف که آفساید بود.

هادی زرگر: من با این حرکت به این نتیجه رسیدم که آقای یوسفی شعورش بالاست ولی درکش پایینه

علیرضا فراستی: تمام همتم رو در راستای نقد این حرکت جزم کردم، جای نقد نداشت.

محمد کاوه: شانتاژ بزرگی بود.

اکبر فاصله: من تا آخر ایستاده ام.

مهدی تراهی: هست و دیگر هیچ.

عماد روشنفکر: لطفا من رو وارد این مسایل نکنید


ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی
mouse code|mouse code

کد ماوس